- Dada music
- Electronic music
- Avant-garde
- Experimentalism
- Industrial music
- Freeformfreakout
- Sampledelic
- Spoken word
- Experimental electronica
- Musique concréte
- Electro-acoustic
- Acousmatic music
- Avant-electronica
Glasgow duo album visandab pärastlõuna, mis heliliselt on "huvitavam" kui enamuse enamik pärastlõunaid nädalas. Teisalt kui "huvitavat" mõistetakse kaootilise ja rapsivana – olles kaugel turvalisusest – kas (väike)kodanlane vajaks sellist helikeskkonda pärastlõunat kaunistama? Kui paljud tahaksid muuta oma elu Genesis P-Orridge'i suguseks kunstiprojektiks? Kuigi viimane küsimus on ehk küsitud kohatult, olles Throbbing Gristle'i juhtfiguuri suhtes isegi ebaõiglane, peitub selles ometi asjakohane osutus. Kunstnike-artistide osutused ühiskonna kitsaskohtadele on olulised ja tänuväärsed, ent enamus mõtleb sellele, kuidas arved saaks makstud ning pigistaks vaba aega endale ja perele. Vähese psühholoogilise pingeseisundi tingimustes oleks võimalik sellisele psühhoakustilisele intensiivsusele läheneda ja seda efektiivselt lahti mõtestada. Osutus Throbbing Gristle'ile on asjakohane – need dadaistlikud, justkui pooleldi düsfunktsionaalse isiku poolt lausutud vokaalosad, mida kuulajale sosistatakse kõrva ebaharilikest nurkadest ja distantsilt ning pealtnäha sihitud helindid (kolinad-mütsatused, vaevukuuldavad oreliakordid taamal, imiku lalin jms) tsentrifuugimas selle ümber või kõrval meenutavad industriaalmuusika legendite algusaegu. Võiks arvata et vaevusi tekitavalt buliimiline ja vaevu koospüsiv, ent liigne last põrkab siin vastu nähtamatuid piire-seinu ning läheb uuesti ringlusesse. Seeditavas vormis. Kes püüab käesolevast 7-loolisest tähendust leida, ilmselt leiab selle – olgu selleks popmuusika dekonstrueerimine (duo määratleb endi muusikat elektropopina) või aleatoorse muusika idee heakskiitmine. See on ülendav meelelahutus – piisavalt võõras, et ei söandaks vihastuda ja piisavalt huvitav, et tahaks tutvuda. Lähemal tutvumisel võib selguda, et see on läbilõige (väike)kodanlase elust. Väikeste kunstiliste liialdustega loomulikult. Võib eeldada ja selle üllitise puhul ka järeldada, et seesuguse muusika puhul eneseesitluse filigraansus ilmneb tehnilise tippsoorituse ja kõverpeeglist läikena. Tükib ligi niivõrd, et fenomenist arusaamiseks tuleb pea kõrvale pöörata ja seda peegelpildist piidelda.
8.5 (8.0-9.0)