
-N/Bandcamp
- Experimental electronica
- Avant-electronica
- Micronoise
- Electronic music
- Glitchtronica
- Minimal techno
- Avant-techno
- Micro-techno
- Ambient techno
Arvatavasti kaasaja väljapaistvaima Ukraina (eksperimentaal)elektroonilise muusika produtsendi ja plaadifirmaomaniku (Nexsound) Andrey Kiritchenko (AK) 4-looline 26 minutit hõlmav taies pöörab esmajoones mikroosakestele tähelepanu -- kuidas need omandavad jõu, kuidas need organiseeruvad ning võib-olla omandavad koguni elu tekkele sarnaselt kompleksse iseorganiseerumisautonoomia. Seda viimast väidet ei peaks mõistma otseselt -- pean silmas autori mõtlemist heli keskselt - mõistes helisageduste iseärasusi, võimalusi ning loogikat, seda nii eraldi kui teiste sagedustega kohtudes. Selles mõttes hakkab heli füüsiliste parameetrite läbi autorit juhtima, autorile jääb valida piiratud esteetiliste valikute piires. Samas need väited ei mööna üllitise staatilisust. Hetktõrkehelidest välja kasvanud rütmide ning pulseeriva mehhaanika taga on dünaamilisem ja pehmem elektrooniline pool, võimaldades kuulajale mitmedimensioonilist kuulamiskogemust. Lisadimensioon tekib veel makro- ja mikrorütmide vaheldumisest, muutustest -- hüpnootilisuse tekkeks ja kasvuks on oluline muutust sisaldav kordus. Püsivas sisaldub püsitus -- muutused väljenduvad süsteemi olekus. AK tugevus ilmneb selles, et ta ei loo pelka ämbienttehnot -- see on pigem süvaämbiendist ning keerulistest rütmidest kokku sobituv tinglik tehno - lahutatuna kihtideks omaks ka kihid eraldi lugudena vastavalt ämbient- ja tehnožanris väärtust. Kummastav on see, et neid nelja lugu kuulates hakkas üllitise pealkiri muutuma "Scatter Scars'iks". Ihaldades tähtedele tahab inimolend jätta selja taha armid -- nii füüsilist kui psühhilist laadi. Samuti AK muusika väljenduslaad ilmestab sellesuunalist dünaamikat -- prügist, kõdust ja armidest tekitatud heliline tervik hakkab helisevalt unistama. 9.0 (8.5-9.5)