- Modern classical
- Musique concrète
- Post-classical
- Ambient
- Field recording
- Drone
- Electro-acoustic
- Minimalism
- Avant-garde
- Art music
- Ambient drone
- Post-classical
- Experimentalism
- Electronic music
Võib-olla viimaseid Moving Furniture Records'i üllitisi arvustades ei ole ma kuigi armuline olnud; see muidugi ei kahanda kuidagi plaadifirma olulisust ja headust. Teada värk, et suurepärased pärlid ujuvad aeg-ajalt keskpärasema eksperimentaalmuusika seast välja. Muusikat on palju, ning kõike juhtub olema.
Noore Belgia muusiku 8-looline album on ilma kahtlusteta pärl – minimalistlik, samas tundeküllane; olles inspireeritud Normandias merekaldal istumisest, kõndimisest ning ilmselgelt puhastumisest. See on kaasaegne klassikaline muusika, isegi kui sinna on pikitud elektroonikat (paar lugu on elektroonilise suunitlusega), improvisatsiooni ning väljavenitatud akorde. Õigupoolest droonhelidel on keskne roll albumil, kuigi need ei ole postindustriaalselt agressiivsed ega läbitungivad - pigem pealtnäha libisevad, pealiskaudsed ja pretensioonitud, kuigi jah, heal albumil peaks olema mingisugune fookus. Siin fookuse ankurdavad paralleelselt kerkivad harmooniad, konkreethelid, kellamängu virvendused ja improviseeritud näpped instrumentidel, mis kangastuvad üle uduhallide väreluste. Aeg-ajalt omandab asi mõnusalt pastoraalse mõõtme, kus aeg näikse tähtsuse kaotavat. Ma ei ole kindlasti originaalne, kui väidan, et mulle meenub Penguin Cafe Orchestra kohati väga mõtlikku ent ainitipilgulist teost kuulates. Ühesõnaga, küps teos noorelt loojalt.