Worm Interface/Bedroom Research
- Drum and bass
- Electronic music
- Experimental techno
- Deconstructed club
- IDM
- Avant-techno
Jake Mandell'i originaalis 16-loolise taiese põhiintriig seisneb kontrolli pakkumises stiili üle, mis 90ndate lõpus hakkas vaikselt käest minema. Nimelt trummi ja bassi ohjatakse siin metoodiliselt, surudes seda järjekindlalt eksperimentalismi ja minimalismi käsu alla, samas seda ka vargsi lahti muukides ja lõhkudes. Mistõttu küsida selle muusika sensuaalse tahu järele võib tunduda esmapilgul veidi kohatuna -- kuigi jah, õnnestumise korral seda tüüpi muusika vallandab endorfiini teistmoodi: matemaatiliste rütmimustrite ja algoritmiliste heliskeemide abil - mis eeldab intensiivse kaemuse teket ning õige äratundmist, mille järel tekitatakse-tekib katarsis. Tulemuseks on midagi sellist, mida sobiks mängida pigem helikunsti ja uue muusika lavadel kui klubides. Siin viiakse täide ka John Cage'i kuulus väide, et kõik (helid) ümberringi on muusika. Ent selleks tuleb nutti ilmutada, et vahedalt metalsed helid-prügi negatsioonina juhtida oskuslikult sarnasuse ja korduse spiraali; samas teisalt vältides tüütusse IDM'i rütmi-meloodiaspektrisse vajumist (millest on oi-oi kui palju näiteid!). Tulemus on igati õnnestunud, mistõttu võib Mandell'i teost pidada rütmika ajuelektroonika klassikuks.