Bandcamp
Experimentalism/Reductionism/ Avant-garde/ Improvised music/ Ambient/ Electronic/ Art music
Kristijan Petreski aka fydhws on kitarrivirtuoos Põhja-Makedooniast (kes on lisaks tuntud ka kui Sferi ning seotud kunstilise rühmituse/plaadifirmaga NGC 147), kelle kunstiga puutusin esmakordselt kokku nullindate lõpul lastfm-is (siis kui too oli veel äge keskkond). Käesolev üllitis koosneb üheainsast 49-minutilisest kompositsioonist, mille puhul on keeruline kindlalt väita nii loo improvisatoorset kui deterministlikku iseloomu. Ilmselt on siin nii üht kui teist -- nii järjepanu korratud motiive kui muutlikkust on siin ohtralt. Muidugi on siin esindatud kitarridel mängitud ornamentika -- mis ei pursku mürarohkeks kõminaks ega võimsaks ruumi avardumiseks nagu mõnel teisel artisti albumil --, ent on ka klaaspärlimängulaadset sfääride muusikat, mis näikse manatud olevat klaasharmoonikal (samas kes teab mis instrumenti on töödeldud või on kõigest kasutatud harmoniseerijat). Perifeersed ja vähemkuuldavamad helid on toodud tavapärasest rohkem keskele -- neid on võimendatud ja enam fokuseeritud. Heli on õrnalt vilisev-kahisev. Heli hakkab pihta kitarride domineerimisega, mis märkamatult areneb eelpool kirjeldatuks.
Experimentalism/Reductionism/ Avant-garde/ Improvised music/ Ambient/ Electronic/ Art music
Kristijan Petreski aka fydhws on kitarrivirtuoos Põhja-Makedooniast (kes on lisaks tuntud ka kui Sferi ning seotud kunstilise rühmituse/plaadifirmaga NGC 147), kelle kunstiga puutusin esmakordselt kokku nullindate lõpul lastfm-is (siis kui too oli veel äge keskkond). Käesolev üllitis koosneb üheainsast 49-minutilisest kompositsioonist, mille puhul on keeruline kindlalt väita nii loo improvisatoorset kui deterministlikku iseloomu. Ilmselt on siin nii üht kui teist -- nii järjepanu korratud motiive kui muutlikkust on siin ohtralt. Muidugi on siin esindatud kitarridel mängitud ornamentika -- mis ei pursku mürarohkeks kõminaks ega võimsaks ruumi avardumiseks nagu mõnel teisel artisti albumil --, ent on ka klaaspärlimängulaadset sfääride muusikat, mis näikse manatud olevat klaasharmoonikal (samas kes teab mis instrumenti on töödeldud või on kõigest kasutatud harmoniseerijat). Perifeersed ja vähemkuuldavamad helid on toodud tavapärasest rohkem keskele -- neid on võimendatud ja enam fokuseeritud. Heli on õrnalt vilisev-kahisev. Heli hakkab pihta kitarride domineerimisega, mis märkamatult areneb eelpool kirjeldatuks.
8.0 (7.5-8.0)