- Experimentalism
- Electronic
- Post-industrial
- Avant-garde
- Sound poetry
- Musique concréte
- Experimental electronica
- Micronoise
- Industrial techno
- Abstract
- Minimal synth
- Kraut-techno
- Dark ambient
Industriaalsed ängid-tungid, psüühilised vapustused-valuvermed, mürarohkus ja vaikuse puudumine nii otse kui kaude. Õud, mis pääseb otsapidi sisse, peab teisest otsast välja pääsema. Äng-tung varase industriaalühiskonna ja sealt kaugemale keskaegse isikliku töökeskkonna manu. Peamiselt on see nõnda Lääne-Euroopas (teistes Euroopa piirkondades oli orjandus majanduslik-sotsiaalse formatsioonina kehtiv kuni 20 sajandi alguseni – Bosnia-Hertsegoviinas kaotati pärisorjus alles 1913. aastal). Igal indiviidil on isiklik filter, mis muudab kogemuse-väljundi originaalseks. Iseasi, kuidas me ühe või teise kogemusega suhestume. Mõni muster kõnetab rohkem, mõni vähem, ent ümberringi on seda lademetes. Põrandaaluse kultuuri lademed, mädapaised ja mikrokataklüsmid ilmnevad sellel üllitisel. 6-loolise teose autorite duo nimi ja saksakeelne taust viivad mõtted kõigepealt sealse 60ndate-70ndate eksperimentaalskeene manu (kuigi otsetõlkes tähendab see umbrohtu). Ent kuuldu ei ole kindlasti matkimine; hääl juhul on see süntees ja uus keere. Eesliide "un" osutab eitusele. Lahus hoitu eelduseks on hoolikas ja katkematu pilk, mis suunatud vastaskaldale. Kaemuslik-analüütiline pilk, mis võimaldab eemalduda ühest või teisest, samas paratamatult midagi vastasmõjust enesesse imades. (Kultuuri)sõda-protsess, eks ole. Dominik Vogel ja Kinky T muusika koliseb ja undab, ent see ei kuluta jõudu popmuusika energiaklassis – nende põlemine on emotsiooni nulltasand: minimalistlik sündimuusika, sekka seosetut vokaalvõimlemist, peamiselt mikroskoopilist mürakatku-müramatku. Aeg-ajalt rütmistik suti vabaneb, hakates pilduma industriaalseid tehnohaake. Tõepoolest, umbrohi ei hävine ei pinnases ega hinges.
7.5 (7.0-8.0)