Blogiarhiiv

7/25/2021

Graham Dunning – 1947 (2019)



  • Industrial music 
  • Electro-acoustic 
  • Minimalism 
  • Avant-garde 
  • Experimentalism 
  • Electronic music 
  • Sound art 
  • Glitchtronica 

Londonis Suurbritannias resideeruva Graham Dunning'i kahelooline üllitis – mõlema loo pikkus on 21.47 – on eriilmeline. Esimene on industriaalmuusika, mis on produtseeritud rannatoolis. Metalsed väljavenitatud elektroakustilised kajad on läbipõimitud pealtnäha juhuslikku laadi rohmakate sündibassijurakate ja teravakõlalise heliprügiga, mis ilmnevad tagasihoidliku et mitte öelda pikaldase tempo kestel. Aega on, päeva ei ole mõtet püüda, päijeseloojanguni on veel aega. Nii see kulgeb kursi muutuseni, mis põhineb vaid ühel luubil-ühel käigul, mida hinnanguliselt käiatakse umbes 2200 korda. Ülilihtne, aga mõjus. Lihtne fakt, mille najal kasvab laiem kontekst, st ruum, taju ja fantaasia kuulaja ümber. Paarikümne minuti pärast ei astuta enam ühte ja samasse jõkke.