- Musique concrète
- Acousmatic music
- Microtonal
- Drone
- Microsound
- Abstract
- Avant-garde
- Experimentalism
- Sound art
- Non-music
- Psycho-acoustic
- Experimental electronica
- Field recording
Brasiilia on imeline koht maailmas mitte seetõttu, et seal on 200 miljonit elanikku ja viljeletakse jalgpallikunsti, vaid seda läbib imeline ja hoomamatu Amazonase jõgi ja katab laias laastus Amazonase vihmamets. Ja seal vetes ja puude vahel elab imeline ja inimesele sageli ohtlik fauna. Piraajad, suured sägad, elektriangerjad, arapaimad, anakondad, jaaguarid, mürkmaod. Ja samas vihmametsadest saadakse ravimtaimi, mida kasutatakse kaasaegses meditsiinis. Ja palju on seejuures avastamata. Seal on võimu, seal on väge. See on asjakohane, et loodus tuletab esiprimaadile meelde, kes on kana ja kes on muna; kes räägib ja kes pissib (vihje on alandlikkuse vajadusele). Palju suurem oht kahtlemata valitseb suurlinnade agulites, aga selles puudub eepiline mõõde, mis ülistaks ja õnnestaks. Muidugi on Brasiilia olnud muusikaliselt suur riik, ennekõike bossa nova, jazz'i ja psühhedeelse tropicalia muusika kaudu 60ndatel ja 70ndatel. Aga on ka kardinaalselt teistsugust muusikat nagu käesolev 79-minutiline teos ilmekalt demonstreerib. Kuigi kompositsioon algab (ja lõppeb) staatiliselt särisedes, kõlavad siin aeg-ajalt äratuntavalt loodushelid, mis kohati meenutavad konnade krooksumist, rähnide täristamist ja makaakide huilgamist. Ja teisalt industriaalsed helisegmendid, mis justkui viitaksid metsatehnika mürale, millega meie planeedi kopse tühjaks ventileeritakse. Kuigi plaadiümbris ja kirjeldus viitaksid justkui stratosfäärile, aga kaasus näikse maisema (aga mitte väiksema) väärtusega. Seda peab ise kuulma, lahti mõtestama ja artikuleerima. Üllitis on osa plaadifirma Menthe de Chat diskograafiast. Kuulake Bandcamp'i leheküljel selle viljaka helikunstniku teisigi teoseid.