![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjqB7Bp_HBs7fUv4xrT9o0Lle_VrqdvyJAEfcuFcX5K2WcEqmjv1depj1h3BEAW8PP5TiQnASKVVILefSg-UG8dKfXYekKT3VULcqg3Akf9X6MJT8_7f_X4yPE6bCg5zYo3rhxr92j1kSnNRo-I0q__SgqXxSlFWGfVvnyyI0_Eo-Zn4M593XTSAGWShrA/s320-rw/hometaping_summer_wreath_disc.jpg)
Earth Monkey Productions
Indietronica/IDM/Folktronica /Plinkerpop/Art pop/Toytronica
Hometaping'u 4-looline pärineb aastast, kui Itaalia tuli viimati jalgpallis maailmameistriks; muusikas võimutses uusveiderfolk ning lo-fi artistid hakkasid kasutama hästivarustatud stuudiote võimalusi. Muidugi oli olemas meinstriimmuusika, ent nagu alati -- seal oli kõike ja mitte midagi. Ehk peaasjalikult alates David Bowie'st -- see on olnud varastamise ja lahjendamise kultuur. Käesolev taies illustreerib üht transgressiivset tahku indimuusikas, mille suurkujud otsapidi olid Stereolab, Mouse On Mars, Cornelius, Lali Puna, The High Llamas ja Broadcast; teisalt seesuguse muusika otsesem epitsenter oli koondunud Ruhri piirkonda ning Morr Music-nimelise plaadifirma ümber. Elektrooniline indimuusika, mis võtab elemente nii intelligentsest tantsumuusikast, prügistest ja roostes rütmidest, algoritmistatud folkmuusikast ning naiivpuutega elektroonilisest tunnetusest. Kena ajaperiood oli. Kahtlemata nõnda see oli.
8.0 (7.5-8.5)