- Breaks
- Sampledelic
- Nu jazz
- Minimalism
- Cinematic
- Electronic music
- Easy listening
- Chilltronica
- Hip-hop
Kuigi tegu on kestuselt lühikese üllitisega, on sellel palju huvitavaid mustreid ja elemente. Algab minimalistlike harjutustega – üht fragmenti korratakse kolm-neli korda, et seejärel haakida uue sekventsi külge, ning vahelduda; seejärel minnakse üle Rhodes'e elektriklaveri juhitud uusjätsule ja sillerdavale meeleolujätsule ning purjakil fraasilõppudele. Kõlab klišeena, ent instrumentide kasutamise mõte seisneb nende kasutamise viisis konkreetsel ajahetkel ja kohas. Nõnda see kord muutuste ja korduste fraktaalide põhjal moodustub. Manipulatsioon on kahtlemata mõjus – nii muutuste osa kui korduste sektsioon on ergastatud ja küllastatud. Kaheteistloolise albumi keskmises osas pakutakse raskete madalbassidega rööplemist ja ängistatud vokaalidega ärplemist ning elektroakustiliste heliprügiga žongleerimist keset raskelt astuvaid basse. On see Miami või Detroit, Berliin või Chicago või hoopis NY ongi raske näppu peale panna. Enne kui üks või teine arusaam hakkab kujunema ollakse juba jõutud järgmise kivi otsa hüpata. Väärt kraam.
8.0 (7.5-8.5)